تماس با ما

شرکای کارفرما و قوای کار

برای حمایت از قوای کار مورد نیاز برای ایکوسیستم رو به رشد علوم صحی و حیاتی، کارفرمایان برتر صحی و رهبران تعلیمی و تحصیلی در Roanoke و New River Valleys، Alleghany Highlands، و منطقه بزرگ Lynchburg (ذکر شده در سمت چپ) فعالانه بررسی یک مشارکت منطقه ای را در بخش آموزش علوم صحی و توسعه قوای کار آغاز کردند.

از طریق جلسات و مصاحبه ‌ها در سال 2019، این گروپ یک رویکرد دولتی-خصوصی را برای آموزش با استفاده از منابع موجود و برنامه درسی که با کمک این کارفرمایان ایجاد شده بود، پیش‌بینی کرد.

نیاز فعلی به قوای کار واجد شرایط صحی همراه با رشد پیش بینی شده صنعت علوم صحی و حیاتی ایجاب می کند که نهادهای دولتی و کارفرمایان خصوصی به سرعت حرکت کنند.

Blue Ridge Partnership برای شغل های علوم صحی به سرعت در حال کار است تا به محصلین بزرگسال کمک کند تا در مهم‌ترین وظایف صحی اعتبار کسب کنند و در عین حال یک مجموعه استعداد واجد شرایط ایجاد نماید که نیازهای رشد آینده کارفرمایان را برآورده سازد.

BRPHSC به طور همزمان پروسه تحصیل و آموزش را ارتقاء میدهد و معیاری و ساده می سازد. رویکرد ما تقویت فرهنگ نوآوری و نشاط اقتصادی است که منطقه ما را برای شرکت‌ های در هر اندازه‌ای که به دنبال استعداد قوی و دسترسی به مراقبت‌های صحی با کیفیت هستند، جذاب می سازد.

The Blue Ridge Partnership برای شغل های علوم صحی همیشه در جستجوی شرکای جدید است. آیا می خواهید منحیث یک کارفرما دخیل شوید؟ با استفاده از فورمه ذیل با ما به تماس شوید.

شغل خود را در علوم صحی شروع کنید.

آیا می خواهید بیشتر بیاموزید؟ ما خوشحالیم که از شما بشنویم.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.