تماس با ما

وب سایت جدید نیروی کار مراقبت های بهداشتی مشاغل بالینی را در ویرجینیا ترویج می کند و به دنبال جذب افراد حرفه ای برای کار و زندگی در اینجا است.

وب سایت On Board ویرجینیا یک پورتال یک مرحله ای برای اطلاعات در مورد فرصت های شغلی مراقبت های بهداشتی در ویرجینیا است که دارای یک صفحه شغلی تعاملی برای یافتن مشاغل بیمارستانی، اطلاعاتی در مورد بیمارستان ها و جوامع ویرجینیا، و برنامه ها و مشوق های آموزشی مراقبت های بهداشتی است.

ریچموند، ویرجینیا – در حمایت از تقویت سیستم ارائه مراقبت های بهداشتی ویرجینیا برای بیماران و جوامع، انجمن بیمارستان و مراقبت های بهداشتی ویرجینیا (VHHA) وب سایت On Board ویرجینیا را برای جذب متخصصان بالینی برای پیگیری حرفه خود در کشورهای مشترک المنافع راه اندازی کرده است. سایت On Board ویرجینیا اطلاعاتی در مورد مسیرهای شغلی مراقبت های بهداشتی، جزئیات در مورد فرصت ها و مشوق های آموزشی برای دانش آموزانی که برای تبدیل شدن به متخصصان مراقبت های بهداشتی آموزش می بینند، تعاملی است هیئت شغلی بیمارستان که از طریق آن متقاضیان می توانند موقعیت های باز در سراسر کشورهای مشترک المنافع را کشف کنند، اطلاعاتی در مورد آن بیمارستان های ویرجینیا و متمایز ویژگی ها و امکانات جوامع در سراسر ایالت جایی که افرادی که برای کار به ایالت می آیند می توانند ریشه کاشت و توصیفات ویدئویی از متخصصان فعلی مراقبت های بهداشتی ویرجینیا را انتخاب کنند.

راه‌اندازی وب‌سایت جدید و یک کمپین تبلیغاتی دیجیتالی همراه آن بر دسترسی به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و تشویق آنها برای آمدن به ویرجینیا، جایی که فرصت‌های فراوان برای رشد حرفه‌شان وجود دارد، متمرکز است. این نتیجه ماه‌ها کار مقامات بیمارستان و ذینفعان کمیته راهبری نیروی کار VHHA برای شناسایی نیازهای نیروی کار مراقبت‌های بهداشتی ویرجینیا و توسعه استراتژی‌هایی برای تقویت جذب نیروی کار و تلاش‌های حفظ است.

ایمی کریر، رئیس و مدیرعامل مرکز بهداشت، رئیس کمیته راهبری نیروی کار VHHA و یکی از اعضا، گفت: «چند سال گذشته به‌ویژه برای ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی تلاش کرده‌ایم، با مشکلات نیروی کار و فرسودگی کارکنان از جمله چالش‌هایی که با آن مواجه بوده‌ایم. از هیئت مدیره VHHA. «داشتن نیروی کار قوی با پزشکان آموزش دیده و مراقب برای رفع نیازهای پزشکی خانواده ها و جوامعی که در حال حاضر و در آینده به آنها خدمت می کنیم، بسیار مهم است. با راه اندازی On Board Virginia، ما در حال انجام اقداماتی برای تقویت نیروی کار مراقبت های بهداشتی در کشورهای مشترک المنافع هستیم.

استیو آرنر، معاون اجرایی و مدیر عامل کلینیک کاریلیون، استیو آرنر، یکی از اعضای هیئت مدیره نیروی کار VHHA، افزود: “جامعه بیمارستان با قانونگذاران مجمع عمومی ویرجینیا و کنگره ایالات متحده برای پیشبرد راه حل های خط مشی توسعه نیروی کار مراقبت های بهداشتی با موفقیت کار کرده است.” کمیته و عضو هیئت مدیره VHHA. “برای تکمیل آن کار مداوم با رهبران منتخب خود، ما به هم پیوسته‌ایم تا تلاش‌های ارتقای نیروی کار مراقبت‌های بهداشتی را برای جذب متخصصان با استعداد و تشویق آنها به ایجاد مشاغل خود در ویرجینیا متمرکز کنیم.”

کمبود نیروی کار مراقبت های بهداشتی قبل از همه گیری COVID-19 است، اما در سراسر کشور و اینجا در ویرجینیا، جایی که بیش از 19000 موقعیت باز در بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی در کشورهای مشترک المنافع وجود دارد، افزایش یافته است. بر اساس یک گزارش، استخدام کارکنان تکمیلی در قالب پزشکان موقت مسافرتی یکی از راه‌هایی است که بیمارستان‌ها برای رفع کمبودها تلاش کرده‌اند، به طوری که میانگین هزینه‌های بیمارستانی برای کار قراردادی بیش از دو برابر شده است از 2.23 میلیون دلار در سال 2011 به 4.59 میلیون دلار در سال 2020. مراقبت های بهداشتی قطعی تحلیل و بررسی. در ویرجینیا، بیمارستان ها در مجموع 154 درصد افزایش هزینه های کار قراردادی را بین 1 ژانویه 2021 تا 30 ژوئن 2022 تجربه کرده اند. در سطح ملی، کمبود پرستاران ثبت نام شده (کسری پیش بینی شده 200000-450000 پرستار برای مراقبت مستقیم از بیمار تا سال 2025)، پزشکان ( پیش بینی انجمن کالج های پزشکی آمریکا کمبود بین 37800 تا 124000 پزشک تا سال 2034) تکنسین های داروخانه، و دستیاران پزشکی، دستیاران سلامت در منزل و دستیاران پرستاری مربوط به روند هستند. اداره آمار کار ایالات متحده نشان می دهد که «پیش بینی می شود که اشتغال در مشاغل مراقبت های بهداشتی از سال 2020 تا 2030 16 درصد رشد کند که بسیار سریعتر از میانگین برای همه مشاغل است و حدود 2.6 میلیون شغل جدید اضافه می کند. پیش بینی می شود که مشاغل مراقبت های بهداشتی نسبت به سایر گروه های شغلی مشاغل بیشتری را اضافه کنند. این رشد پیش بینی شده عمدتاً به دلیل پیری جمعیت است که منجر به تقاضای بیشتر برای خدمات مراقبت های بهداشتی می شود.

درباره VHHA: بیمارستان ویرجینیا و انجمن مراقبت های بهداشتی اتحادی متشکل از 110 بیمارستان و 25 سیستم ارائه خدمات بهداشتی است که خط مشی بهداشتی سالم را در کشورهای مشترک المنافع توسعه داده و از آن حمایت می کند. ماموریت آن دستیابی به برتری در مراقبت های بهداشتی و سلامت است تا ویرجینیا را به سالم ترین ایالت در کشور تبدیل کند. چشم انداز آن از طریق همکاری با اعضا و ذینفعان، تضمین پایداری سیستم مراقبت های بهداشتی ویرجینیا، تغییر در ارائه مراقبت برای ارتقای هزینه های پایین تر و ارزش بالا در سراسر تداوم مراقبت، و بهبود سلامت برای همه ویرجینیایی ها است. از طریق VHHA ارتباط برقرار کنید فیسبوک ، توییتر ، یوتیوب ، لینکدین و اینستاگرام .